Tema: Re: hosts failas???
Autorius: monaxas
Data: 2015-11-04 19:38:23
Hosts faile nurodyti name to IP neina per DNS užklausas. Viskas.

Kas tavo hosts pildo DNS informacija aš nežinau, bet taip neturi būti normaliomis sąlygomis.

Daviau užuominą, kad gal ten koks šūstras protectionas taip daro, pats aiškini, kad kažkoks 10 manager.
Kokio šūdo tu ten prisiinstaliavęs mes nežinom ir daugelis net nenori žinot.

Gyvenk kol pvz, tavo seb.lt nenukreipinės tavęs į seeb.lt ir nepavogs prisijungimų.

Atleisk, kad biški taip griežtai, bet apsišikt ir po to visiems trusikuose razinkų liept ieškot, tai nukąašžinau.