Tema: Re: Man tamsus miskas, gal pasviesit?
Autorius: Sigitas
Data: 2015-09-30 14:36:09
On 2015-09-30 00:05, Laimis wrote:
> Tai, kad veikia. Prikabinu kiek modernizuotą ir paprastesnį skriptą.
> Nors apskritai, jei jau apsikarstei gausiais filtrais, tai vertėtų
> žiūrėti į:
> https://addons.mozilla.org/en-us/thunderbird/addon/quickfilters/
> (ten ir rikiavimas yra)
Ačiū, ir tas tavo ps1 irgi veikia tik atskirai atsidariuas PowerShell
ISE kai administratorius, po to jame atsidarau tą ps1 failą ir toliau
spaudžiu "run" - viskas suveikia, o kaip anksčiau, iš explorerio ar iš
TotalCommander context menu "Run with PowerShell" - nepasileidžia...:(
prasukau sfc /scannow, bet rašo, kad nieko blogo nėra....
O tavo nurodytu add`onu susidomėjau.
PS. o be admino teisių tai neatsidaro nei PowerShell(trumpam mirkteli
langas ir užsidaro) nei PowerSher ISE(pasirodo keliom sekundėm krovimosi
langas ir lūžta...)