Tema: Re: Microsofto sertifikatai
Autorius: blah
Data: 2015-08-24 15:52:06
Eini i https://www.microsoft.com/learning/en-us/certification-overview.aspx,
atsidarai "Skills roadmap (pdf)" ir priklausomai nuo to ko tau reikia
renkiesi krypti.
Pradziai jei dirbi su SQL tai reikia laikti 461, jei JS tai 480, jei C# tai
483 (del office, sharepoint'u ir pan tai nezinau, bet analogiskai reiktu
laikyti pirmus pagal krypti)
Mokytis reiktu is MS siulomu knyguciu su daug puslapiu atkreipiant demesi
kiek kokia dalis procentais sudaro egzamino arba siuntiesi dump'us ir
orientuojiesi pagal juos (svarbu, kad jie nebutu seni). Realiai gali tik
juos mintinai ismokti ir eit i egzamina (tik reikia atkreipti demesi, kad
kaikurie klausimai buna labai panasus, bet siektiek skiriasi salygos ir
atsakymas visiskai kitas, taip pat dump'uose labai daznai buna klaidingu
atsakymu, tai irgi reiktu galvoti savo galva, o ne aklai pasitiketi)