Tema: Re: windows 7 really hidden files
Autorius: Vasaris
Data: 2010-09-07 05:25:48
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:i63dms$sp7$1@trimpas.omnitel.net...

> MS iskreipe Administratoriaus savoka. Aisku cia kalti ir vartotojai, nes kiekvienas yra tipo adminas. Man labai nepatinka kai win7 neleidzia ko nors daryti (kad ir istrinti 24 gigabaitu faila is "system volume information" direktorijos, nes adminas neturi admino teisiu). Man labiau patinka linuxinio root teises- root yra dievas, ir aisku jis atsakingas uz savo veiksmus. Taciau linuxoidai laisvai leidzia istrinti kerneli ar esmines bibliotekas. Gal ir MS turi koki uzslepta "super-admin", "root" ar "god" :) vartotoja?

Manau, kad problema ne leidimu kontekstas, o tai, kad naudoji programas, kuriu API yra "saugios". Nenustebciau, jei pasirasius bet kokia aplikacija ir butum dievas. Arba bandyk per komandine eilute.

Na linux irgi turi sudo. Principinai tiesiai i root konteksta isiloginti as irgi nenoreciau.

Priedo bilio softas yra komercinis, su WPA ir kitomis gerybemis. Tai elementariai suponuoja, kad bent jau paprastame kontekste, joks vartotojas niekada nebus "god", nes tokiu budamas jis prieitu prie kriptografiniu raktu ir galetu laisvai, pvz., pasakyti, ka bilio kontora suzino kokiu nors naujinimu siuntimosi metu ar pan. situacijose. Apie tai ne vienas ir ne du analitiniai straipsniai buvo. Jau vien del to reiketu uzdrausti sito softo naudojima valstybinese ir saugumo institucijose.

> Arba vienas navarotas kur siandien pastebejau vienam svetimam kompe- uzinstaliuoti kazkaip win7 and Vistos. Ir keletas monstrisku failu like kaip palikimas. Win7 atsisake padaryti "take ownership" nes nezino, kas yra failo savininkas...

Bilio palaikymas tau pades, jei esi legalus. Jei ne - tada juk ne beda skirsni suformatuot, ane? :-P

Sprendziant apie situacijos su OS amplitudes, Windows 8 turetu buti mazdaug tiek pat geri, kiek (Windows ME+Windows Vista)^2