Tema: Re: per didelis PST!!!
Autorius: Linas
Data: 2010-05-19 20:20:29
Issisprendziau!
PST "uzsikiso" budamas truputi didesnis uz 2GB, sudarytas is 60+ folderiu ir
3800+ laisku.

Parsisiunciau Ontrack EasyRecovery Professional v6.20 Retail
http://nnm.ru/blogs/vlasana/ontrack_easyrecovery_professional_v6_20_retail/

Puikiai susitvarke su failu per ~pusvalandi ant 1,7GHz laptopo.

Kazkas klause apie pati faila - tai buvo non-unicode PST failas, sukurtas su
OfficeXP, migraves kartu su Office2003, dabar naudojamas su Office2007
upgreidu.

Aciu visiems, bandziusiems padeti!
Geros dienos!