Tema: Re: vmware snapshot ir domain controller
Autorius: M&M
Data: 2010-04-15 09:29:06
SimasV wrote:
> "Kovas" <chyp@528.com> wrote in message

> Iðmest active directory ið jo ir sudëk ið naujo.

kazin ar taip lengvai leis. turbut teks dcpromo /forceremoval, o tada is
bet kurio kito gyvo DC http://www.petri.co.il/delete_failed_dcs_from_ad.htm

pas mane irgi neseniai nusmigo (kolkas nerandu priezasties, nes jokiu
pakeitumu ar snapshot revertu nebuvo) replikacijos su DC, kuris kabo po
vmware, todel dabar stovi klausimas, ar verta virtualizuoti visus DC
(turejau tokius planus). Gal visgi FSMO roles turintis DC turetu suktis
tiesiai ant gelezies? butu malonu, jei pasidalintumet mintimis.