Tema: Re: Nulaužta tema apie SBS2003 konfigūravimą
Autorius: Vasaris
Data: 2010-04-12 19:59:07
"rasa" <rasa@rasa.lt> wrote in message news:hpv2m6$dci$1@trimpas.omnitel.net...
> NE � TEM�
>
> kadangi Vasaris nenurodo savo meilo, o noreciau ji pakalbinti, kad padetu
> sukonfiginti IIS SBS2003, tad rasau cia.

Na kodėl gi? Aš juk meilą labai tiksliai nurodau - Joks pilietis, niekieno lopinyj, Niekados šalyje! :-)

> Mano pastas rasa.sodaityte eta gmail.com

Na kad kol kas klausimas netgi labai į šitos NG temą, kodėl gi jo neaptarus čia, ypač jei jau temą nugvelbėt iš kito klausėjo? :-)

> Vasari, jei galetumet padeti, labai prasau parasykit.

Fiziškai bent jau kol kas vis dar pajėgus =D
O tai ar prašote, ar liepiate? :-) Nes toks jau tas jūsų ambivalentiškas "prašymas" :-)