Tema: Re: Microsoft mokymai
Autorius: Xeen
Data: 2010-03-26 22:18:36
nepasiseke jums su destytojais...mumi tokiu nesutiko, ale gal jumi per
protingus klausimus uzduodate? :)
jei negaledavo atsakyti iskarto, tai atsakydavo sekancia diena...

nors kiek padariau isvada - tai jei nezinai ko klausti, tai kursai isvis
beverciai praktiskai ir jokiems egzams neparuosia.
O jei zinai ko klausti - tai nebutina i kursus eiti :D