Tema: Re: Kaip panaikinti žodžių skiemenavimą Wordo dokumente
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-24 14:36:42
"Sele" <salomejk@telesat.lt> wrote in message news:hoctl8$reh$1@trimpas.omnitel.net...
> Esu apžiurėjusi žodžių kėlimo įrankį.

Na tarp pradinių sąlygų to nebuvo, todėl kitokių variantų ir nesiūliau :-)

> Ši  kėlimo funkcija pas mane neįdiegta.

Visai įmanomas variantas.

> Abejoju ar ji padėtu panaikinti viso teksto suskiemenavimo ženklus.

Tavo atveju - jei tie ženklai sudėti rankomis - ne, nepadėtų. Gi automatiniu atveju Word'as pats sudeda ženklus ir pats juos nuima.

> Ji tik bandytu perkelti žodžius skiemenimis.
> Man atrodo ji neturi atvirkštinės, skiemenavimo ženklus naikinančios funkcvijos.

Turi, jei skiemenavimas nesudėtas rankomis. Jei įsidiegsi ir pabandysi - pamatysi, kad ji per naują sujungia žodžius arba juos vėl sulaužo, kai yra įjungiama/išjungiama.