Tema: Re: Win7 legalumas?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-10 23:26:41
"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message news:hn8j79$vqb$1@trimpas.omnitel.net...
> ka nulauz tai aisku tik ar nebus tas nulauzimas panasus i Assasins creed 2 nulauzima su kruva pasaliniu bugu ? :)

Skirtingai nuo žaidimų gamintojų, M$ tikrai tai nerūpi. O kad jų strategija veikia, - tai rodo šitos ir kitos temos diskusijos. Lengvai laužtųsi - niekas nešnekėtų ir niekam įdomu nebūtų. Nenusilaužtų - nesinaudotų. O kada laužiasi kaip tik "vidutiniškai įdomiai" - vat čia tai tikrasis "inteligent design M$ universe" :-)

> idomu man butu paziuret i tavo ismontuoto WAT windows event vieweri, bbz ka ten dar pridirbo removindami jeigu net aktyvacijos statuso nerodo

Tavo aktyvaciją spėju rodydavo kokia nors .dll biblioteka, kuri turbūt registruojasi ir į eventlog'ą, kaip įvykių šaltinis. Ją iškastravus ir rezultatas atitinkamas :-)