Tema: Re: Kodel nesimato kai kurie kompai tinkle?
Autorius: Levas
Data: 2010-03-02 19:39:53
O as is principo atsisedau ir pasinagrinejau problema mano tinkle. Pasirodo, kad kazkodel windoze (po kazkurio updeito) nusprende, kad kompo tinkle vardas negali sutapti su workgroupo vardu. Kas idomiausia, kad tas kompas, del kurio kaltes uzlinko tinklo browsinimas yra Linuxinis ruteris. Ir tas kompas nekeite to pavadinimo jau kokius 5 metus. Pakeiciau as to linuxo varda.
Ir dar idomu, kad tie kompai kurie labiausiai skundesi del problemu, po to kompo pervardinimo pradejo matyti visus kompus ir dar ta vaiduoklini "bloga" kompa (t.y. dabar matosi du ruteriai), tuo tarpu tie kompai kurie "mazdaug dirbo" mato tiek pat kompu kaip ir anksciau. Paziuresim po keliu dienu kai tinklas nusistoves. :)

--
Bye, Levas