Tema: Re: Group policy preferences ant server 2008/vista
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-23 00:12:12
O man nekeista. Aš ir sakau, kad greičiausiai kažkur kaltos privilegijos, jų lygis, arba paskyros šokinėjanti priklausomybė saugumo grupei/-ėms. Pirmu atveju reikėtų žiūrėti HOWTO/FAQ/RTFM, jei nepadeda - ieškoti karštų pataisų. Antru atveju - ką nors pats pridirbai, nes naujoj sistemoj vietų pridirbimui padaugėjo.

Teoriškai turbūt dar būtų įmanoma įsivaizduoti, kad tavo GPO-preferences metami pagal kokį nors sudėtingą IF'ų kompleksą, arba WMI scenarijų, bet aš tą atmečiau kaip mažokai tikėtiną variantą.