Tema: Re: Windows 2008 R2 task sheduler teises
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-23 00:02:40
"andrius.kr" <a@b.c> wrote in message news:hluq7e$9lq$1@trimpas.omnitel.net...
> Taip, bet tik iki 2003...
> http://support.microsoft.com/kb/305612
>
> O man reikia ant 2008 r2.

Nematau niekur eksplisyvaus išskyrimo Windows NT 6.x+ OS'ams. T.y. aš siūlau elementariai pasikrauti GP valdymo konsolę vistoje, įsikrauti naujausius ADM(x) šablonus ir pasižiūrėt įdėmiai po atitinkamomis šakomis. Ką rodo KB, - dar ne viskas, nes KB tiesiogiai nedraudžia to, ką aš pasakiau.

> Šiokį tokį workaround sukurt pavyko. Įdėjus reikiamą vartotoją į Backup
> Operators grupę, ir uždėjus teises ant windir\tasks ir
> windir\system32\tasks. Ir apribojus Backup operators teises...
> šioks toks nepatogumas, kad vartotojas paleisdinėdamas task sheduler turi
> suvesti savo slaptažodį...

Mano nuomone, ponas kuriate saugumo skylę sau visiškai be reikalo, o blogesniu atveju ir ką nors dar nesuderinamo.