Tema: Re: Dėl MS licencijavimo per CPU
Autorius: Vasaris
Data: 2010-02-22 21:33:04
"andrius.kr" <a@b.c> wrote in message news:hltul1$3cb$1@trimpas.omnitel.net...
> Labas,
>
> Tau reikia windows server 2008 (R2) enterprise edition. Su juo galėsi hoste
> iki 4 virtualių mašinų užkurti.

Čia taip lengva ranka užsimerkus siūlome ~20+ kLt atseikėti užsienio gamintojui per krizę? Drąsu vienok :-)

> Jei reikia daugiau virtualių mašinų, tada tau reikia dviejų windows server
> 2008 (R2) Datacenter edition licencijų, nes tik datacenter licencijuojasi
> per CPU. Su Datacenter licencija galėsi naudoti neribotą skaičių mašinų.
> Datacenter atveju apsimoka pirkti OEM.

Aš tai pagal klausimą įžvelgiu kad turbūt išvis klausimas, ar reikėtų tos virtualizacijos ir tuo labiau Ent-windozių.

> Ir su vmvare ir su hyper-v galėsi vienai mašinai priskirti tik 4 core'us.
> tai jei tavo hostas turi pvz 16 core, o jame paleidi dvi masinas, tai
> maximaliai naudoji 8 core, o kiti 8 laukia darbo :)

Po teisybei su tokiu požiūriu belieka tikėtis, kad platforma yra su ESX(i) suderinama energijos taupymo atžvilgiu. Taip belieka tikėtis, kad klausėjas, tikėtinai permokėjęs pirma už įrangą, po to už licenzijas, galiausiai bent nepermokės rusams už dujas, skirtas gaminti elektrai, kuri virtusi šiluma, išmesta iš serverinės kondicionieriaus, kaitins atmosferą ;-)