Tema: Re: Kaip atsisakyti MS spamo?
Autorius: Sigitas
Data: 2010-02-16 18:19:32
Ar manęs klausi? Tai galutinius.. tikriausiai tai RTM. Pradžioj (rugpjūčio
vidury) davė raktą (atsisiųsti), o (lyg lapkrity) iš Airijos dar atsiuntė
DVD su raktu(...bet raktas tai kitas..., vadinasi turiu 2 raktus). Antrą
padovanojau sūnui. O su pirmuoju raktu tam pačiam kompe aktyvavosi ir 64 bit
ir 32 bit versijos W7. (32bit naudoju tik dėl skenerio ir kai kurių
nereikšmingų programėlių).
PS. atsiuntė lietuvišką, o aš norėjau angliško, tai teko iš MS atsisūsti.