Tema: Re: raid5
Autorius: Levas
Data: 2010-02-08 20:01:26
ten senoviskas hardwarinis raidas. Jis piktybiskai neprieme diskelio, kol softas neirase keliu baituku kad tai buten jo raidas. Cia matyt kazkokia sistema, kad kai diskai stovi spintoje ir joje gali buti keli raidai tai kad nepavogtu kokio disko. Matyt koks nors "volume name" ar panasiai buvo irasytas. Nesinagrinejau.

--
Bye, Levas