Tema: Re: Ar esate kas laikes MSCE sertifikata?
Autorius: reme
Data: 2010-01-20 16:20:13
admin@aivita.lt rašė:
> na pvz. kaip tu mokeisi? as siuo metu perskaiciau knyga skirta 70-290
> egzaminui, dar ketinu egzamino klausimus perziureti. Uztektu tokio
> pasiruosimo? (skaiciau kad ne tik perskaityciau bet ir isigilinciau i
> neaiskius dalykus).
> Taip pat norisi suzinoti kiek laiko skirta egzaminams ir ar uztenka jo tiems
> 40-50 klausimu?
> nes pvz. kai skaitau egzamino klausimus, daznai skaitau isleto ir
> isigilindamas.. todel bijau, gal reikia pratintis tempa laikyti ir greiciau
> klausimus perziureti.
> [...]

Mokiausi taip pat, kaip mokaisi Tu: video tutorial (ne visada. Testking,
cbt nuggets), knyga - visada ir "nuoširdžiai" perskaitoma, bei
įsigilinama. Po to braindump egzamino klausimai (kartais tiesiog
atsispausdindavau ir skaitydavau, kartais su simuliatoriumi
mokydavausi). Mano nuomone tiek pilnai užtenka, kad išlaikyti.
Šiaip, užtenka tikriausiai tik braindump'ų, na bet čia kaip kam geriau -
   aš asmeniškai dėl žinių laikau ir dėl to, kad man tai įdomu.

Egzamino laikas, ar tik ne 240min. Kol nežinojau, kas yra braindump'ai,
laikiau iš savo žinių ir to ką išmokau, tai laiko pakankamai, nors
likdavo ne kaži kas iš tų 4 valandų.
Su braindump'ais užtenka ir pusė to laiko, kiek duota.

Testams pasisimuliuoti, ty braindump'ams labai puikus daiktas
VisualCertExam.

Klausimai anglų kalba, kartais gana suktai užraityti, tad būti su šia
kalba nesusipykus - privalumas:)

Tiesa, kol kas turiu tik MCSA, bet toku pat principu naudočiausi ir MCSE
  siekdamas. Ar jo verta siekt - dar nesugalvojau :)