Tema: Re: Windows 7, Windows XP tam paciam kompe...
Autorius: Levas
Data: 2010-01-13 19:05:24
Jokios virtualizacijos netinka, nes XP yra senai suinstaliuota ir ji bus naudojama tol, kol visas reikalingas softas teisingai numigruos. Siuo metu softas negali buti instaliuojamas netgi per naujo i XP, nes installai/crakai/versijos/draiveriai/cheetai seniai pamesti ir uzmirsti.
Pvz kai kuris naujas originalus softas nebepalaiko senu mikroschemu (cia elektronikos projektavimas), o senu installu kaip ir neberasta :(

Jei pamenu teisingai, XP buvo suinstaliuota apie 2004 metus ir per ta laika neperinstaliuota, tik pakeite 3 hardus per ta laika.

Kas liecia win7 hardwares, tai kaip nekeista, visi irenginiai (netgi labai labai senoviniai, kaip SCSI skaneriai) veikia.

Viskas ko reikia, kad butu galima per win7 boot menedzeri pasirinkti win installa, o ne per BIOSa.

--
Bye, Levas