Tema: Re: lama klausimas apie AD
Autorius: Aleksandr Reznik
Data: 2010-01-06 04:29:15
Jei padarysi 2 DC skirtinguose miestuose, kodel gi ir ne padaryti dveju
sajtu su subnetais? Tai daroma per 1-2 minutes. Jei bijot kad nezinot
paskambinkit man as mintinai zianu ir mielai pasidalinsiu :)

Jei nepadarysi - Vilnius daznai authentifikosis i Kauna ir atvirksciai.
Authentifikacija tai jau nemazai visokiu sessiju - ispradziu kompas
authentikojasi paskui useris (ir abu surenka dar is to DC prie kurio
prisijunge GPO) paskui jei naudosis kokiais domeno resursais - kiekviena
karta bus kontaktojamas KDC(be sajtu tai gali buti kito miesto KDC)  plius
padauginam visa ta trafika dar is userio kiekio.

Vobshem kodel gi nepadaryti teisingai - su saitais?
--
BR,
Aleksandr Reznik