Tema: Re: virtualizacija hyper-v vs vmware
Autorius: andrius.kr
Data: 2010-01-04 14:32:20
http://www.google.com/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=6&ved=0CB4QFjAF&url=http%3A%2F%2Fdownload.microsoft.com%2Fdownload%2FF%2FC%2FA%2FFCAB58A9-CCAD-4E0A-A673-88A5EE74E2CC%2FWindows_Server_2008_Virtual_Tech-VL_Brief-Jan_09.docx&ei=Ft5BS7-CLIycmwOg2qGGBg&usg=AFQjCNHWeWuhgrEPSv2Kbb6JVIuIpDzzWQ

Na jau beveik apsisprendžiau naudoti Hyper-V R2. Antro SAN artimiausia
penkmeti neplanuojama pirkti. O Hyper-V live migration naudojama bus su
vienu SAN ir keliais host'ais clusteryje.