Tema: Re: Reikalavimai software`ui, kuris veiks Windows Server
Autorius: trigras
Data: 2009-11-05 16:57:04
Rytis wrote:
> Reikalavimu daugiau manau tikrai yra, tik as apie juos dar
> nepagalvojau :-)
> O kodel blogai registry?

Na žiūrint iš desktopo pusės - iš karto paprastam useriui reikia turet
priėjima prie registrų , kas Win7 ir gal 2008r2 ribojama arba reikia
teisių ir t.t. pan. Taip pat programos konfiguracijos taip paprastai
neperkelsi kur i kita kompą.

> Centralizuoto valdymo ir konfiguravimo prasme IMHO - labai geras
> variantas. Pakeitei GPO, ir x00 serveriu susikonfiguravo :-)

Nesu GPO specas - gal registrai ir vienintelis sprendimas. Bet va
"Servisas turi konfigūruotis per GPO" - man jau panašiau į reikalavimą.
Nebent tas nustatymų saugojimas registruose yra mirtinas reikalas.