Tema: Re: reikia nemokamos duomenu valdymo sistemeles nedideliam ofisui
Autorius: krx
Data: 2009-10-22 19:15:13
Aklas su kurčnebyliu koja kojon diskutuoja? :-)

Aš tai kažkaip maniau, žmogus, kuris sugeba susirasti omnitel naujienas ir
susikurti prisijungimą, užsiprenumeruoti ir pan. - jau sugeba užduoti
šiokius tokius klausimus, papasakojęs apie savo problemą. Nes čia gaunasi,
kad klausimai yra kaip iš o.h.b, kur būna papostinta iš
www.ask-your-stupid-question.com, "Klausimėlis" TV laidos lygio.

Aišku optimalus elgesys tokių klausimų atžvilgiu būtų išvis nieko
neatsakyti, su viltimi, kad autorius susipras papildyti savo nonsensą. O bet
tačiau, patraukus per dantį, tas procesas pagreitėja, dažniausiai. Aišku yra
kai kurie egzemplioriai kaip sbalen ir co., kur deja, bet jau patalogija.

P.S. Jei galvoji, kad čia kažkas demonstruoja/pučia savo ego, tai labai
klysti. Bent man newsai yra 3'čias programavimo lygmuo pagal L.Torsvald -
entertainment ;-)