Tema: Re: WIN8.1 external usb hdd share; nepavyksta prisijungti;SMB_COM_TREE_CONNECT_ANDX:STATUS_INSUFF_SERVER_RESOURCES(0xC0000205)
Autorius: Laimis
Data: 2015-03-11 00:59:56
Laimis rašė:

> Pasiųsit pas kelis mskb, kur pusiau aklai-magiškai pimpinami keli lanman
> parametrai (IRPStackSize ir pan.)? Neveikia.

Solved. Ir vis tik IRPStackSize:

HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\LanmanServer\Parameters\IRPStackSize(DWORD)

veikia, bet gana neakivaizdžiai (svarbu neprašauti ir nepadauginti).
Neaišku, kokie reikšmių limitai yra WIN8.1, bet minimali reikšmė, su
kuria man veikia — 0x20, o štai su 0x40 — jau nebe.