Tema: Re: Win 10
Autorius: PxYra
Data: 2014-10-07 13:18:12
oi ble naujiena, OS'as (kuris dar net ne beta stadijoje) seka! o tipo koks
androidas/google bei apple jau minkstas ir pukuotas nieko nesekantis
produktas
Microsoft collects information about you, your devices, applications and
networks, and your use of those devices, applications and networks
jusu reksniu logika sekant galima ir event vieweri pavadint "keylogerio"
logu kokiu nors :D