Tema: Re: dovanotas PC ir win
Autorius: mind
Data: 2014-01-08 09:55:14
Informacija iš patirties prieš pora dienų:

Pažiūrėtas SN. Suformatuotas HDD (absoliučiai visas su visom recovery
particijom ir t.t.). Instaliuoti švarūs Win8.
SN įvedinėt neprašė, po instaliacijos windowsai buvo aktyvuoti ir su tuo
pačiu originaliu SN.

Tiesa, bandant instaliuoti iškart Win8.1 - SN neprisikabino, ir ranka
suvedinėjant instaliacijos metu netiko. Bet lyg internetai sako jog galima
instaliuoti su kitu veikiančiu SN, o po instaliacijos pakeisti į saviškį ir
aktyvuoti. To neišbandžiau, tai negarantuoju.

"Ramaas"  parašė naujienų news:lagujh$sc9$1@trimpas.omnitel.net...
Pats neliurpink
Buvau nunešęs į garantinį, gavau atsakymą ne mano naudai.
Diskusija ten buvo ilgoka, bet čia neaiškinsiu vis tiek nesuprasit.