Tema: Re: windows password
Autorius: Aleksandr Reznik
Data: 2009-10-05 16:19:00
jokios mistikos

Lokalus vartotjai su "slaptazodziais"(is tikruju ten tik hashai) sauguomi
SAM posistemeje kuri sauga info registre. Yra kruva toolsu pasibutinti ir
tos SAM slaptazodzius uzdeti naujus, ka jus ir padaret.

Domeniniu vartotoju info sauguoma DC ntds.dit fajle - ten reset procedura
zimiai sudetingesne
--

Aleksandr Reznik
IT Consultant , MCT, MCSE, MCDBA, CISSP