Tema: Re: w2k8 std rdc problema
Autorius: krx
Data: 2009-09-28 14:26:20
Ramiai pagalvok, kas pasikeitė. Tada bandyt prasukti atgal veiksmus. Galbūt
įsisodinai kokį "gėrį"? Kitas variantas - kažkokiu būdu registre kažkas
pasikeitė/prasitrynė. Dėl tokio keikimosi bemaž neabejoju, kad privalo likti
įrašų registre bent vienas kitas keiksmažodis...

Visada yra varantas atsistatyti viską iš atsarginės kopijos - gal tai
mažesnis galvos skausmas?