Tema: Re: Dėl spausdintuvų
Autorius: bertas
Data: 2009-09-16 15:56:57
Vienu žodžiu arba aš čia kažko nesupratau (kas labai tikėtina), bet
internete kiek ieškojau info, tai print serverį galima daryti tik ant
windows server R2 versijos. Mano rašo -standard. Tiksliau negaliu
pasakyti, nes ne mano instaliuota. Kai per Manage your server bandau
pridėti Print server, manęs paprašo driverių ir t.t., vienu žodžiu print
serveris lokaliam spausdintuvui. O man reikia apskaityti spausdintuvus
prijungtus prie kitų kompų. Any ideas? Tarp kitko, kiek radau internete
tai norint deplointi draiverius reikia ieškoti deploy printer management
   'e, deja toks neatsirado, nors sukūriau fiktyvų spausdintuva ir jį
pašarinau. kažko nedadarau, o galva nebeveikia...