Tema: Re: Dėl active direcotry offline naudojimo
Autorius: krx
Data: 2009-09-11 11:50:05
VPN netinka? Failai failams nelygu. Kur 15 Kb su retu pasaugojimu, kur 15 Mb
su pastoviu stumdymu. Neaišku, kiek informacijos. Aš, pvz.: prieš Offline
naudojimą, kiek tik įmanoma. Nes jį sunku prižiūrėt, kontroliuoti,
reikalauja daugiau saugumo sprendimų.

Galiausiai - jei intiką turi, tai kas trukdo remote sesiją pasileisti į savo
darbastalį?