Tema: Re: Kaip pakeisti xp home kalba is norvegu i anglu
Autorius: Ramaas
Data: 2009-09-07 11:15:47
pasmus lietuva kitur gal ir kitaip yra, as kai isigijau win xp pro en
ir kai norejau lt kad butu pasake turi pirkt lt atskirai ir fakturoi nurodyt
kad pirkta o jai parsisiusi isidesi jau tavo xp bus nelegali.
Va sitaip man isaiskino . Tai buvo pries pora metu daba gal jau pasikeite
bet kad LT vertima xp parduoda atskirai ir daba maciau.
R.

"kuzemanas" <kuzemanas@gmail.com> parašė naujienų news:h8131e$5m5$2@trimpas.omnitel.net...