Tema: Re: negaliu issiusti laisko
Autorius: Aleksandr Reznik
Data: 2009-08-26 10:45:34
Dar idomu koks outlokas? jei Outlook Express - tai jis rodo visa SMTP laisko
dali - atistojat ant laisko -> desini peles klavisa -> properties->Details.
o MS outlokas nerodo,  kiek prisimenu

Pagal mane, geriausias budas patikrinti: su telnet
suzinom kur yra ju pasto serveris: nslookup -q=mx takas.lt
paskui telnet Ju_serverio_ip 25
paskui pagal:
http://www.simplescripts.de/smtp-check-port-25-telnet-command.htm
ten ir pamatysim ka gi tas takas atsako i bandyma siusti i ta email adresa.

dar ziuriam pasto serverio logus

dar jei blogai ir nifiga neaisku - sniferis pasto serveryje laisko siuntimo
metu
--

BR,
Aleksandr Reznik