Tema: Re: Keistos problemos su sertifikatais
Autorius: krx
Data: 2009-08-19 18:58:48
    Aš suprantu, kad tikimybė lieka, bet ji minimali. Tada skaičiuoji, kiek
pas tave aktyvių vartotojų ir ar įmonei/tau ta tikimybė virtusi realybe
sudarys problemą.
    Nes aš tai neįsivaizduoju įmonės normalios padėties, kada PIN reiktų
keisti kas 30 d. Tai kelias į niekur, nes skatina vartotojus elgtis
neatsakingai. Kaip tik turėtų būti relaksuota politika tokiems atvejams,
kada PIN pakeisti privalu (pvz.: dalį nužiūrėjo trečias asmuo) ir priemonės
maksimaliai paprastai tai pasidaryt. Ir žiaurios sankcijos tokiems atvejams,
kai paaiškėja, kad PIN ar kitoks autentifikatorius nutekėjo, vartotojas apie
tai žinojo, bet nieko nedarė.