Tema: Re: seimos turtas
Autorius: xc
Data: 2021-03-24 14:19:57
Kai aš skambinau, taip ir išaiškino. Kodėl neskaičiuoja NT mokesčio
automatiškai čia klausimas ne forumiukui, o į VMI :) Tiesiog spėju -
tingi sukti viešąjį pirkimą funkcionalumo suprogramavimui, o turi eiti
ir pats supildyti savo turtus (praėjusių metų RC vertinime nustatytas
vertes) į 715'tą deklaraciją ir joje parodo mokamą sumą.

Dėl santuokoje įgyto turto registravimo - kiek man teko daryti
operacijas su NT, visada notarai kviečiasi sutuoktinį ir privalomas jo
dalyvavimas (arba registruoja bendrą nuosavybę, arba tas sutuoktinis
sutinka registruoti turtą išskirtinai kitam žmogui). Man tai kaip ir px,
aš su vedybine sutartimi, ja pamojuoju ir tvarkau reikalus vienas savo
vardu, bet kita pusė (pirkėjai/pardavėjai) visada poromis vaikščiojo.
Čia greičiausiai iš civilinio kodekso atėjusi nuostatos, kad santuokos
metu įgyjamas turtas, jei nėra vedybinės sutarties, yra bendra
sutuoktinių nuosavybė, užtikrinimas.

Dovanoti/priimti dovanojamo NT neteko, procesas gali keistis. Nežinau
registracijos niuansų ir to turto statuso.