Tema: Re: Mentūros registras
Autorius: Sail
Data: 2021-03-18 17:51:25
Jei vaiko galva skirta ne tik kepurei nesioti, tada kazkaip automatu
gaunasi. Iki siol pamenu senamiescio namus, kur antram aukste matydavom
iluzusias perdangas. Tiesiog nelisdavom kur pavojus buvo akivaizdziai
per didelis.

Bet jei visa gyvenima vaika su suv'u i mokykla veziota, nes "pavojinga",
tada ner ko tiketis.