Tema: Re: dovana
Autorius: Bronco
Data: 2021-02-10 14:53:26
On 2021-02-10 00:02, Linas Petkevičius wrote:

> Ne, nes yra tretieji asmenys. Ir tai ne teorija, o praktika. Ir ne bet
> kokia, o teismu - tai reiskia, kad zmones jau n kartu yra ant to pasimove.

O tai aš kažkur tam prieštaravau?

> Jeigu tau dovanojimo sutartis vienasale, tai tema kaip ir uzdaryta.

Tau tai neaišku, nes esi grynai praktikas, o ne teisininkas. Kaip yra iš
Teisės teorijos pusės aš tau paaiškinau, jog Dovanojimas yra Vienašalė
sutartis ir dvipusis sandoris. Jei kyla dėl to noras pasiginčyti, tai
prašom ne su manim, ne aš Teisės teoriją kūriau.

O šiaip, skaitom čia:

CK 6.160 straipsnis. Sutarčių rūšys

1. Sutartys gali būti dvišalės ir vienašalės; atlygintinės ir
neatlygintinės; konsensualinės ir realinės; vienkartinio įvykdymo
sutartys ir tęstinio vykdymo sutartys; vartojimo sutartys ir kitos.

Taigi, Vienašalės sutarties institutas paminėtas ir LR CK. O jei tau
kyla abejonių dėl to, jog mūsų teisėje Dovanojimo sutartis yra kuo
puikiausias Vienašalės sutarties pavyzdys, tai tada tu pats
pasikonsultuok su teisininkais, jei tau mano nuomonė yra verta tik
pajuokos. Paskui pažiūrėsim ar pripažinsi klydęs.