Tema: Re: Ar galima su?inoti NT savinink??
Autorius: android
Data: 2021-01-14 11:44:18
"Herkus" <Nera@mailo.net> wrote in message news:rtnb4u$3he$1@news.omnitel.net...
> Jei neisguglini pagal varda, ieskai pagal kaimynus, paskambini jiem ar savivaldybei. Ijunk
> fantazija

savivaldybeje sedi ne lochai ir "ijungs" BDAR.

Su kaimynu "paskambini jiem" - tapati daina, no number no cry.

Radus kaimyno varda pavarde ir 10 tokiu asmenu feisbuke su nenurodytu gyv. vietos vietovardziu rasyt
visiems i messengeri?  :D     "Ka?! Ko tu nori?? Kas tu toks??? Pasolnachujble!"

Vienintelis variantas - uzeinu pas kaimynus ir bandau kazka suzinoti gyvai. Ivertinus ju galimai
ne/disponuojama info, ju momentine nuotaika, mano rožos, drabuziu ar automobilio simpatiskuma
kiekvienam atskiram subjektui - tikimybe kazka suzinoti nuo 5% arteja prie nulio.
Ne nulis, nes stebuklai kartais ivyksta, todel ir turi toki pavadinima.