Tema: Re: Sod? bendrijos kelias
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-05-24 18:52:47
Ten labiau kaip atskiras pasakymas į motyvą apie 20km/h.

Aš soduose šiaip už trinkeles. Kad vaikams su riedučiais ir paspirtukais
mažiau patrauklu ant gatvių būtų sėdėt.

Žvyrkelis aišku gali ir geras būt, bet neteko matyt ilgam jo tokio. Arba
dulka kaip statybos, arba per vidurį žolė kaip plovyklose dugno valymo
programa.

Čia aišku kalbu apie sodus, o ne "sodus", kurie jau seniai turėjo tapti
miesto dalim.