Tema: Re: Sodų bendrijos kelias
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-21 21:50:51
On 2019-05-21 07:52, Linas Petkevičius wrote:
> Tikslinius inašus rikti galima tik BUTINAM bendro naudojimo turto
> pagerinimui. Abejoju,kad zvyrkelio asfaltavimo butinumas nustatomas
> balsavimu.

Kaip aš suprantu, klausimas ne apie būtinumą, o apie skaičiavimą ir
argumentus nesuprantantiems. Tai skaičiuoti reikia arba pagal valdomą
plotą, o jei sklypai standartiniai, tai pagal valdomų sklypų kiekį
vienam savininkui.

Jei vis tiek liks nesuprantančių, tai kitiems teks susimesti po daugiau
arba likti be kelio, nes įstatymai Lietuvoje šioje sferoje pernelyg
liberalūs.

Ten kur tai sureguliuota griežtai, tai vyktų maždaug taip - Bendrija
rengia susirinkimą, jei privalo pagal įstatus, arba sprendimą dėl kelio
priima pirmininkas. Jei balsuoja bendrijos nariai, tai 50%+1 ir taškas.
Visi nesutinkantys gali kaukti nors ant mėnulio pilnaties, bet darbai
vyksta. Jei jie nesusimoka, Bendrija iš nesutinkančių pinigus išieško
bendrąja tvarka.

Nes kitaip civilizuotai didesnėje bendrijoje kelio niekaip
neišasfaltuosi, kol jis nenugarmės į prarają.