Tema: Re: Sodų bendrijos kelias
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2019-05-22 15:25:46

On 2019-05-22 15:05, Bronco wrote:

> Tai ne chuinia, tai pliusas. Sugenda požeminio garažo vartai - sprendimą
> priima bendrijos pirmininkas ir visiems butams išdalinamos sąskaitos.
> Nesumokėsi, po kurio laiko ateis raštas iš antstolių. Niekas su tavimi
> asmeniškai nesipyks. Apie jokias kalbas, "aš vienas savininkas turiu du
> butus, bet važinėju viena mašina" kalbos net nekyla.

Pas mus irgi dabar ta pati tvarka. Bendros nuosavybes, prieziura,
remontas ir butinas pagerinimas pagal CK galimas ne tik daugumos
sutikimu, bet ir vieno pageidavimu, jeigu tai atitinka mano isvardintus
kriterijus.

> Prikalė prie laiptinių prabangias granitines lentas po 1500 EUR each su
> išgraviruotais laiptinių pavadinimais, nieko neklausė, su niekuo
> nesitarė. Ar tai buvo "būtinas remontas"? Tikrai ne, bet sutinku, jog
> taip solidžiau, vėl visi gauna sąskaitas.

O vat sitoje vietoje pas mus taip nera ir Aciu dievui. Tai, kad tu
sutinki - situacijos nekeicia, reiderisku nekilnojamo turto uzgrobimu
tokiu budu prasukt nepavyks, nors kai kam to noretusi. Ar savo nedideliu
Game of Thrones filialiuku irgi nesigaus - kaip sicia
https://www.lrytas.lt/bustas/mano-erdve/2019/05/22/news/daugiabucio-pirmininkas-ivede-savo-griezta-tvarka-nepaklusi-mokesi-10445137/
O gal tu manai, kad viskas ok, jei 3 is 5 daugiabucio butu prabalsuos,
kad lenteles turi buti auksines su platininemis raidemis, nes taip
solidziau?