Tema: Re: Sodų bendrijos kelias
Autorius: Bronco
Data: 2019-05-20 08:41:15
On 2019-05-20 08:31, For example John Smith wrote:
> Kaip turėtų būti man aišku, bet reikia kažkokio argumento, kad visokie
> plepalai baigtųsi diskusija, sprendimu, sutarimu.

Tai sprendimas - įmokos skaičiavimas pagal valdomų sklypų plotą, o ne jų
kiekį. Kaip argumentą durniams gali panaudoti kad ir mano pavyzdį su 100
sklypų. Turėtų net ir durniui dašusti, jog jo sugalvota schema neatlaiko
net lengvučio loginio eksperimento.

Dar gali bet kurios Butų savininkų bendrijos sąskaitą parodyti, kurioje
aiškiai matysis kaip skaičiuojamos visokios papildomos bendrijos
išlaidos (pvz. laiptinės ar stogo remontas), t.y. jos dalinamos iš viso
namo butų ploto ir dauginamos kiekvienam savininkui iš jo valdomo buto
ploto. Jei turės 5-is butus, mokės 5x kartų daugiau, nei analogiško
vieno buto savininkas.