Tema: Re: Casco draudimo niuansai
Autorius: Audrys
Data: 2015-07-13 14:22:35
o tai stulpas ne nukentejes? Istorijoj su stulpu tai man pabegimas is ivykio
vietos matos .....

"Sail"  wrote in message news:mnvqtc$t3l$1@trimpas.omnitel.net...

Brokeris sako, tipo pas visus salygos tokios, tik sumos skirasi.

Policijai - taip, gal ir tiek uzima. Kazkada bendradarbis pranese, paskiau
ji issikviete, liepe rasyt kazkokias pisulkas, sake vyksta tyrimas ir visa
kita xuinia. Cia kai kazkiekno sunkvezimis vartus ilenke. Jam nepatiko...

Draudikas bybi dejo tiesiai ir atvirai.

O jei pranesi policijai, kokie tada irodymai draudikui, kad pranesta? Nes
nukentejusiu nera, is ivykio vietos nieks nepasisalino, tai turetu nevaziuot
del tokios smulkmenos.