Tema: Re: Paslaugų sutarties nutraukimas
Autorius: ramunas
Data: 2014-12-05 15:53:51
pridurciau dar tai, kad ir nesvarbu kas ten gyvena...


2014.12.05 12:34, Linas Petkevičius rašė:
> Sutartyje nurodyti adresu registruotu laisku.
>
> "GS"  wrote in message news:m5s1i3$lt6$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Bandant perimti klientus iš konkuruojančios įmonės, tie rodo sutartį,
> beje neterminuotą, su įrašyta prievole pranešti apie nutraukimą prieš
> tris mėnesius. Kas link tų trijų mėnesių, tai tas laikotarpis lengvai
> nuginčijamas remiantis LAT išaiškinimais.
> Pagal LAT išaiškinimą, Civilinio kodekso 6.721 straipsnio 1 dalyje
> numatyta kliento pagal atlygintinių paslaugų sutartį teisė bet kada
> nutraukti sutartį, t. y. klientas neprivalo įrodinėti sutarties
> pažeidimo fakto, o gali pats nuspręsti, kada atsisakyti jam teikiamų
> paslaugų ir nutraukti sutartį. "...Kliento teisė atsisakyti bet kuriuo
> momentu nuo teikiamų paslaugų aiškintina tuo, kad paslaugos gali būti
> teikiamos tik esant kliento sutikimui. Klientui išreiškus valią
> atsisakyti nuo paslaugų, jų teikėjas turi nutraukti tokių paslaugų
> teikimą..."
> Tokiu atveju svarbu, kad klientas paslaugos teikėjui praneštų apie
> sutarties nutraukimą. Įstatyme pranešimo forma nereglamentuota, todėl
> tinkamu pranešimu gali būti pripažinti ir kliento (paslaugų gavėjo)
> veiksmai.
> Reali situacija tokia, kad klientai nežino, kaip pranešti. Klientų
> aptarnavimo centro nėra, įmonės atstovai telefonu nepasiekiami, pagal
> įmonės registracijos vietą registruotų laiškų niekas nepriima (gyvena su
> įmone nesusiję asmenys). Kaip gi atsisakyti paslaugų, kad paskui
> nekaltintų dėl nemokėjimo už paslaugas?