Tema: Re: nekilnojamo turto pardavimas ir pajamu mokestis ?
Autorius: Zanas
Data: 2014-11-04 07:54:20
Sveikas, buvo sudarytas sklypas kuris dalinai buvo ispirktas dalinai ne,
ant tos zemes yra namas, zeme issipirko su notaro israsu apie testamenta
mirusiojo vardu uz investicinius cekius pildant prasyma zemetvarkoje,
zemetvarka paruosia projekta ir prasyma perduoda kaip suprantu
valstybei(nezinau kokiai institucijai), valstybe patvirtina ir tada pas
notara sandoris patvirtinamas ir vel zemetvarkoje registruojamas
mirusiojo vardu, poto su testamentu ta zeme atitenka man, ir vel i
zemetvarka persiregistruoti jau savo vardu.