Tema: Re: Telefonas ir jo parametru neatitikimas reklamai
Autorius: Andr
Data: 2014-10-08 13:31:36
Telefonas samsung S4 active. Tame ir beda, kad nuejus I network mode yra tik
WCDMA/GSM pasirinkimai (sim kortele nauja). Nera LTE. Buvau ir omnitelio
salone ir emailais susirasinejau. Jie patvirtino, kad taip yra su visais s4
active pirktais is ju. Kol negausim updeito (dabar androidas 4.2.2), tol 4g
neveiks. O samsungas atnaujinimus isleidzia atskirai operatoriams. Matyt
isleidziamas kazkoks bazinis updeitas ir duodamas operatoriams, kad jie savo
softo pridetu. Ir kaip suprantu omnitelis sitoj vietoj stabdo. Naujas
androidas sitam modeliui jau senu seniausiai isleistas uzsienyje. Jau metai
laiko naudojiuosi telefonu, o 4G nei kvapo.