Tema: Re: Laiskas is keliu policijos
Autorius: Glebas
Data: 2014-09-30 09:54:21

"svyt" <juzila@mail.ru> wrote in message
news:m0c97d$skc$1@trimpas.omnitel.net...

> Ivaziavima i kiema prakase, savaite kapstesi kazkokius laidus
> klojo, isvaziuot imanoma buvo tik saligatviu ta uzfiksavo viesoji
> policija, buvo senokai, nenustate kas vairavo.

Ir dėl to nubaudė? Tikrai nebuvo kitokio išvažiavimo ir važiuojantį per
vienintelį išvažiavimą nubaudė?
Tikrai baisiai keista

> As nevartoju zodzio "mentai" uz ka tu ju taip nemegsti?

Nerašiau, kad vartoji, o aš pareigūnams neturiu apskritai jokių pretenzijų.
Tą žodį dažnai naudoja nepatenkinti jais, tad ir čia vaizdingai buvo
panaudotas.

> Visuomene tuomet nesmerke tokio elgesio, vazinejo dauguma, stavke
> buvo 100 usd, susimokedavai ir vaziuodavai toliau. Dabar girdejau
> kai paima 1000 tai seda uz vairo ir parvairuoja.

Kuri čia visuomenė tai toleravo? Mano aplinkoje tai, kiek pamenu, niekad
nebuvo toleruojama :)

> Per 18 metų vairavimo
> Matai, jie vairuotoju megeju prisibijo ir visai kitaip sneka. Jei
> sustabdo vairuojanti krovinine masina tuoj pradeda grasinti
> teisiu ar tech apziuros atemimais ir tiesiai pasako kiek tikisi
> gauti. Jokiu "ka darysim". Su lengvike visad atsakau jei negalima
> apsiet ispejimu teks man susimoket bauda. Dazniausiai pakanka
> ispejimo, ypac jei sustabde viesoji policija.

10 metų autobuso vairuotoju išdirbau, niekada nebuvo jokių priekabių.