Tema: Re: Notariniu igaliojimu paieska
Autorius: Gintas
Data: 2014-09-30 00:26:25
negali zmogui uzdrausti elgtis su savo turtu (ar pensija) taip kaipj jis nori, vien todel, kad jis tau atrodo keistokai besielgiantis. Jeigu teismas pripazintu ji protiskai neigaliu - skirtu globeja .
Trumpai: net kazkokiu tai makabu suzinojes apie igaliojimus-sunkiai atsauktum. Tuo labiau jeigu remsiesi tiktai savo nuomone.
Esu turejes reikalu su kaimynu, kuriam po insulto labai patiko po teismus tampytis. Teiseja taip ir pasake: kol nebus pazymos apie jo protini neigaluma-priimsim visus jo absurdiskus  pareiskimus ir visus juos nagrinesim :)