Tema: Re: busto nuoma, nuomininku skaicius
Autorius: AudLiut
Data: 2014-09-29 12:01:48
dėl žalos kaimynams - drauskis, o dėl žalos tavo baldams, o už suniokotą
turtą žalą išsireikalauti šansai tokie kaip ir iš to kas su vinim per tavo
mašinos šoną praėjo. P.S. dalį žalos padengs užstatas lygus 1-3 mėn. nuomos
mokesčio dydžiui.

"svyt"  wrote in message news:m04b2k$6kq$1@trimpas.omnitel.net...

Ir moket mokescius uz tuos 6 menesius su delspinigiais?
Siaip, is nuomuotojo poziciju, mano manymu, tegu gyvena kiek ju
ten nori, problema kaip seksis juos iskraustyti poto jei nustos
moket ar prasides problemos su nuomininku gyvenimo budu ar
iprociais.Ir antras nuomos keblumas kaip issireikalauti zala uz
suniokota buta ir baldus, aplieta kaimynu apacioj buta del
nuomotoju neturinciu jokio turto kaltes.

--
---

"krivis" <krivis@lrs.lt> Wrote in message:
> Vadovaujantis 6.590 sudaryk sutarti atgaline data ant 6 menesiu.
>
> 6.590 straipsnis. Šeimos narių teisė apsigyventi nuomojamoje patalpoje
> 1. Pagal nuomos sutartį gyvenamojoje patalpoje turi teisę apsigyventi tie
> nuomininko šeimos nariai ir buvę šeimos nariai, kurie yra įvardyti
> sutartyje. Jei šie asmenys per šešis mėnesius nuo sutarties sudarymo
> gyvenamojoje patalpoje neapsigyvena, teisę apsigyventi joje praranda.
> Laikinai išvykusiems šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo šio kodekso
> 6.591 straipsnyje nustatyto laiko pasibaigimo, o jei šie asmenys sugrįžo
> [...]

---
Šis elekroninis laiškas neturi virusų ar kenkėjiškų programų, kadangi avast! Antivirusinė apsauga yra aktyvi.