Tema: Re: Senos Microsoft programinës árangos pirkimas
Autorius: kurmis
Data: 2014-04-30 14:51:24
Prie to pacio, jei imone perka kompiuteri A, ir jam isigyna Office paketa ir
Win7, po kurio laiko kompiuteris A sugenda ir yra perkamas kompiuteris B,
tai nereikia tu licenziju pirkti is naujo, galima panaudoti vietoj sugedusio
kompiuterio, taip? Nes man kazkada pardavejas irangos aiskino kad tik vienam
kompiuteriui galioja, o jei jau kita perki, nesvarbu kad pirmas nenaudojamas
ar sugedo ar pavoge ar ismetei vistiek antram is naujo viska perki.