Tema: Re: triuksmas bute
Autorius: hedgehogus paiuricus
Data: 2014-04-10 09:21:34
vilniuj nstare s.mieste buvo tokia beda, kad statybininkai 'pamirso'
tinkamai izoliuot kokius tai ten techninius kanalus sienose, tai pvz pas mus
tulike galedavai aiskiai girdet kokia muzika klauso kaimynai ir ka snekasi.
Per vakarelius net i svecius nereikedavo eit :) Kitose erdvese su bendrom
sienom nelabai kas girdejos, bet ten kaip is kito kambario per vos praviras
duris.

Teko ardyt, griaut, pust ar kazkaip ten kitaip izoliuot, ir kazkiek
pagerejo.

--
eM