Tema: Re: draudimas iki 40 dienu uzsienyje.
Autorius: eimaz
Data: 2014-03-23 22:37:04
na pasirašydamas civilkę sutinku su ta sąlyga, kad mašina nebus užsienyje
daugiau 40 dienų, čia jau kitas reikalas, tai teisėta iš draudimo pusės ar
ne. man įdomiau ar draudimas turi galimybę iš vis įrodyt 40+ buvimą
užsienyje. nekalbu apie tai, kad gyvenu kokioje užsienio šalyje, bet apie
tai, kad kartais išvykstu ir viršiju 40 dienų limitą per metus.

"LabaiNespauda"  wrote in message news:lgncr7$mhb$1@trimpas.omnitel.net...

Dabar zek:
cia gaunasi ta pati istorija, del kurios n teismu buvo ir yra. Ar gali
riboti
isvaziavima, kai sutartis yra tik lietuvoj, ar gali diferencijuoti kainas
cia ir ten.
Tai visas sitas reikalas perduotas dabar es teisingumo teismui.